بخش بستری جراحی مردان ۲

بخش بستری جراحی مردان ۲

بخش جراحی مردان دو  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود ، در سال ۱۴۰۰ ، افتتاح گردید و در فضایی آرام و زیبا ، با پرسنل مجرب و متعهد  برای مراقبت از بیماران جراحی  شروع به فعالیت کرد.

ریاست بخش: جناب آقای دکتر کریم شهرآرا

سرپرستار: آقای یوسف سبحان وردی

این بخش در طبقه ۴ بیمارستان واقع شده است که با ۱۳ تخت بستری ، متشکل از ۱ اتاق خصوصی و۶ اتاق ۲ تخته در خدمت بیماران عزیز می باشد.

تمامی اتاق ها مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون ،مبل و تخت  همراه ، یخچال و کمد های اختصاصی برای  هر بیمار ، تلفن مستقیم،  سرویس های بهداشتی ،سیستم های نوین گرمایش و سرمایش ، ویوی مناسب و روشنایی کامل ، فضای فیزیکی مناسب برای بیمار و همراه و سایر امکانات می باشد تا بیماران و همراهان در محیطی آرام ، میهمان مجموعه بهبود باشند.

تمامی اقدامات تشخیصی و درمانی از قبیل اکوی قلب ، آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، رادیوگرافی ، اسکن هسته ای ، فیزیوتراپی ، انواع آزمایشات و …  برای بیماران بستری این بخش ، به همت پرسنل این بخش و بیمارستان انجام می شود و خانواده بیمار در آرامش کامل شاهد بهبودی بیمار عزیزمان خواهند بود.

 بخش جراحی مردان ۲  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود ، در درمان و مراقبت  کیس های جراحی شبانه روزی در خدمت بیماران عزیز می باشد.

X