جشن بزرگداشت روز جهانی علوم آزمایشگاهی ، روز ماما و روز کار و کارگر در بیمارستان بهبود برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان بهبود ، مراسم بزرگداشت روز جهانی علوم آزمایشگاهی ، روز جهانی ماما و روز کار و کارگر همزمان با روز اسناد و مدارک پزشکی ، صبح امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل لابی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود با حضور مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره ، رئیس بیمارستان ،مدیر گروه زنان و سایر مسئولین ،کارشناسان و پرسنل بیمارستان برگزار گردید.
در این مراسم از سرکار خانم شیوا صالح علیزاده (مامای منتخب دانشگاه علوم پزشکی تبریز) ،خانم مریم اسمعیل نژاد و خانم سیمین صفی یاری بعنوان ماماهای نمونه بیمارستان ، جناب آقای سید یاسر سید رضا زاده بعنوان کارشناس نمونه آزمایشگاهی و جناب آقای حسن محمد خانلو بعنوان کارگر نمونه بیمارستان با اهدای لوح سپاس و هدایای نفیس، تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است سرکار خانم دکتر مرضیه تقی زاده مدیر گروه زنان و زایمان بیمارستان بهبود ، ضمن تبریک روز ماما ، با اهدای جوایز ارزشمند به نمایندگی از سایر پزشکان گروه زنان و زایمان، از کلیه همکاران ماما در بیمارستان، تقدیر و میزان محبت و علاقه شان را نسبت به این عزیزان پرتلاش اظهار داشتند.
گفتنی است از سوی مدیریت خدمات پرستاری بیمارستان نیز با اهدای هدایا و سبد گل بصورت مجزا و جداگانه از این عزیزان، مراتب تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود

X