بخش بستری داخلی

بخش بستری داخلی

بخش داخلی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود ، در سال ۱۴۰۱ ، افتتاح گردید و در فضایی آرام و زیبا ، با پرسنل مجرب و متعهد  برای مراقبت از بیماران داخلی شروع به فعالیت کرد.

ریاست بخش : جناب آقای دکتر علی زادایمانی

سرپرستار و مسئول بخش : رامین حسن زاده

این بخش توانسته است به پذیرش بسیاری از بیماران که از بیمارای های داخلی رنج می برده اند ، اقدام کند که رضایتمندی حداکثری بیماران و همراهان از این بخش ، نشان از توان و ظرفیت بالای این بخش در خدمات رسانی به بیماران را دارد.

این بخش در طبقه ۴ بیمارستان واقع شده است که با ۱۶ تخت ، متشکل از ۱ اتاق ۳ تخته و ۵ اتاق ۲ تخته و ۲ اتاق خصوصی و ۱ اتاق ایزوله در خدمت بیماران عزیز می باشد.

تمامی اتاق ها مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون ،مبل و تخت  همراه ، یخچال و کمد های اختصاصی برای  هر بیمار ، تلفن مستقیم،  سرویس های بهداشتی ،سیستم های نوین گرمایش و سرمایش ، ویوی مناسب و روشنایی کامل ، فضای فیزیکی مناسب برای بیمار و همراه و سایر امکانات می باشد تا بیماران و همراهان در محیطی آرام ، میهمان مجموعه بهبود باشند.

تمامی اقدامات تشخیصی و درمانی از قبیل اکوی قلب ، آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، رادیوگرافی ، اسکن هسته ای ، فیزیوتراپی ، انواع آزمایشات و …  برای بیماران بستری این بخش ، به همت پرسنل این بخش و بیمارستان انجام می شود و خانواده بیمار در آرامش کامل شاهد بهبودی بیمار عزیزمان خواهند بود.

اساتید و پزشکان از قبیل دکتر علی زادایمانی ، دکتر موسی پور ، دکتر قرداشخانی ، دکتر ایوب امیدی ، خانم دکتر توکلی ، خانم دکتر رزاقی بیماران خود را جهت بستری به این بخش معرفی می نمایند .

 نیز فعالیت می کند . POST ICU /POST CCU این بخش با  پشتوانه بالای علمی و مهارتی پرسنل خود ، بعنوان بخش  

بخش داخلی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود ، در درمان و مراقبت  بیماری ها ، از قبیل : سندرم حاد تنفسی ، تنگی نفس ، نارسایی های کلیوی ، مشکلات کبدی ، مشکلات مغزی و سکته های مغزی ، آمبولی ریوی ، ادم ریه ، اختلالات هوشیاری ، بیماری ام اس ، ترومبوز وریدی ، مشکلات و خونریزی های گوارشی ، دیابت و درمان زخم های دیابتی  شبانه روزی در خدمت بیماران عزیز می باشد.

آرزوی بخش داخلی بهبود ، بهبود و تندرستی خانواده ها است .

X